تمیز کردن پنجره یو پی وی سی

درست است که در و پنجره های دوجداره upvc  زیبا هستند،اما باید در نظر داشت که باید به درستی از قاب‌ این پنجره ها  نگهداری شود. آلودگی و گرد و غبار، باعث ایجاد انواع تغییرات ظاهری می‌شوند.معمول‌ترین آنها تغییر رنگ فریم‌های سفید است.

قاب‌های سفید پنجره دوجداره upvc اغلب به خاطر رنگشان ، به سختی کثیف می‌شوند و اگر هم کثیف شوند جاهایی که کثیف شده‌اند بیشتر قابل مشاهده هستند. تمیز کردن این نوع از قالب‌های پنجره به صورت حرفه‌ای، نکات ظریف مخصوص به خود را دارد که باید هنگام تلاش برای تمیز کردن از آنها آگاه باشید.

     لوازمی که نیاز دارید:

              • یک سطل آب ولرم

              • ۲ عدد پارچه تمیز

              • برس

              • محلول پاک‌کننده و تمیز کننده غیر ساینده upvc

برای رسیدن به ظاهر زیبا و سفید و براق پنجره uPVC، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

نحوه تمیزکردن چارچوب پنجره upvc

پاک کردن هر چیزی که برای مدتی طولانی کثیف بوده، کار سختی است. پس قبل از شروع کار ، از یک قلم موی کوچک برای نرم کردن کثیفی داخل فریم‌های پنجره استفاده کنید. اگر برس ندارید، از یک پارچه با الیاف ضخیم استفاده کنید. بعد از مرطوب شدن، لکه‌ها و کثیفی خیلی راحت‌ تمیز خواهند شد.

باقیمانده لکه را بشویید. اول، با آب ولرم سطل را  پر کنید. یک پارچه را به داخل آب فرو کنید و به آرامی سطح داخل و خارج قاب پنجره را تمیز کنید.

با این کار ، در استفاده از مواد شوینده صرفه جویی میکنیم و موادی که با آب تمیز می شوند را اول تمیز میکنیم. بعد ازین کار قاب پنجره را خوب خشک کنید.

در صورتی که لکه‌ها با آب تمیز نشدند از مواد شوینده استفاده کنید. مواد شوینده را بر روی پارچه ریخته و سپس با آن لکه ها را پاک کنید. در صورت نیاز این کار را دوباره تکرار کنید. بعد از اینکار،قاب پنجره را با آب ولرم بشویید تا مواد شوینده از روی آن پاک شوند و بعد آن را خشک کنید. نگران نباشید ، سطح صیقلی  پنجره های یو پی وی سی این کار را راحت کرده است.

تمیز کردن پنجره upvc

مطمئن باشید که در اغلب موارد می‌توانید از ۱۰۰ % کثیفی و دوده خلاص شوید.

علاوه برانجام مراحل تمیز کردن پنجره، باید توجه داشته باشید که از چارچوب‌ پنجره upvc محافظت کنید.

تمیز کردن قالب‌های پنجره upvc

 

در هنگام تمیز کردن، حتما دقت داشته باشید که از پارچه‌های سفید و تمیز استفاده کنید. به این دلیل  که پارچه‌های رنگارنگ با رنگ‌های روشن می‌توانند رنگ خود را به چارچوب پنجره upvc منتقل کنند. اگر ازین طریق رنگی را به جداره پنجره uPVC خود انتقال دهید ، به سختی میتوانید آن را تمیز کنید.

خیلی مهم است که از یک محلول تمیز کننده غیر ساینده استفاده کنید ، چون سطح فریم‌های پنجره به رغم قوی بودن، به خاطر صیقلی بودنشان بسیار مستعد خراش هستند. در صورتی که از مواد شوینده قوی استفاده کنید در پایان ممکن است باعث آسیب جدی به قاب‌های پنجره خود شوید.

به یاد داشته باشید، شیشه بسیار متفاوت از upvc است و نباید از روشهای مشابه تمیز کردن شیشه برای تمیز کردن جداره پنجره uPVC استفاده کنم، بنابراین پاک کننده‌های شیشه هرگز نباید برای upvc استفاده شوند.

در خبرنامه آنلاین پنجره عضو شوید

از آخرین اخبار و مقالات استفاده کنید

بیشتر بخوانید

نمایی از پنجره آلومینیوم
پنجره دوجداره

پنجره دوجداره آلومینیوم یا یو پی وی سی؟

پنجره دوجداره آلومینیوم یا یو پی وی سی؟نبردی تمام‌عیار برای آسایش و زیبایی خانه شما! فهرست مطالب برای شروع تولید فهرست مطالب، یک سربرگ اضافه

فرایند تولید و نصب پنجره دوجداره
پنجره دوجداره

فرایند تولید و نصب درب و پنجره های upvc

فرایند تولید و نصب درب و پنجره های upvc اندازه گیری پنجره  فرایند تولید و نصب درب و پنجره های upvc بوسیله ی ابزارهای دقیق

بهترین پنجره دوجداره
بهترین پنجره دوجداره

بهترین پنجره دوجداره

انتخاب بهترین پنجره دوجداره بهترین پنجره دوجداره uPVC بهترین پنجره دوجداره uPVC کدام است؟ یکی از بزرگترین و مهمترین سؤالات هنگام جستجوی پنجره های دو

آیا نیاز به مشاوره دارید ؟

با ما تماس بگیرید